news
Робота над замовленням на "Запоріжкрані" тривала з вересня 2019 року, за ці сім місяців було вироблено і відвантажено вісім вантажних візків для RTG кранів.
ПрАТ "Запоріжкран" провів відвантаження останнього вантажного візка козлових кранів для нового терміналу в порту Танжер, Марокко.
Про це повідомляє ЦТС з посиланням на "Запоріжкран".
Всього компанією Konecranes, куди входить "Запоріжкран", було виготовлено 16 козлових контейнерних кранів на пневмоколісному ходу (RTG). Для Konecranes даний проект є першою поставкою портових кранів в Марокко. Замовником виступив найбільший контейнерний порт в Середземномор'ї і в Африці - Tanger Med Port Authority.
Відзначимо, що "Запоріжкран" є найбільшим у Східній Європі заводом, де виробляють промислові крани різного типу. У 2005-му власником заводу став світовий лідер в області кранобудування - фінська корпорація Konecranes. 95% продукції заводу йде на експорт.
Нагадаємо, в порту Танжер Мед в кінці червня був відкритий новий контейнерний термінал - Танжер Мед II, завдяки якому пропускна здатність морської гавані збільшилася на 5 млн TEU на рік, а після завершення будівництва другої черги вона зросте ще на 1 млн TEU. Загальний контейнерооборот порту складе 9 млн TEU, а після оптимізації роботи може збільшитися до 10 TEU. Танжер Мед II став третім етапом розвитку порту, розташованого на африканському узбережжі Гібралтарської протоки. Крім нового терміналу, тут вже функціонують порт Танжер Мед I, що обробляє вантажі, і великий пасажирський порт.
Раніше ЦТС повідомляв, що "Запоріжкран" працював над замовленням з виготовлення ходової частини для козлового крана, який буде працювати на верфі Chantiers de l'Atlantique в Сен-Назер (Франція).
Також "Запоріжкран" була виготовлена ходова частина для крана "Голіаф", який став найбільшим козловим краном, що експлуатується в країнах Північної Європи. Цей кран був встановлений на верфі Meyer Turku в Фінляндії. Крім того, український завод відвантажив 79 портових кранів для п'ятого за величиною порту США - Вірджинія.
Джерело