Днів
Годин
Хвилин
Секунд

7-ма Міжнародна виставка машин, обладнання та технологій для гірничодобувної, вугільної та будівельної промисловості

Зустрінемось після перемоги! • Україна • Запоріжжя • ВЦ «Козак Палац»

Полтавський ГЗК хоче возити вантажі в коридорі Кременчук-Південний власними локомотивами

news
Полтавський ГЗК хоче возити вантажі в коридорі Кременчук-Південний власними локомотивами

Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат зацікавлений возити своїми потягами вантажі між Кременчуком і Південним. Про це повідомив комерційний директор Полтавського ГЗК Дмитро Спатарь в блозі на порталі ЦТС.
За його словами, в ситуації, коли "Укрзалізниця" не оновлює локомотиви, виникає загроза зриву перевізного процесу через брак тяги.
Спатарь вважає, що вантажовідправники можуть взяти на себе інвестування в локомотиви, якщо УЗ погодиться дозволити перевезення ними на деяких маршрутах.
"Компромісним рішенням міг би стати допуск приватних компаній на деякі напрямки при збереженні домінуючого положення" Укрзалізниці".
Чи готовий до такого Полтавський ГЗК? Ми б хотіли стати приватним ж / д оператором для власних потреб, наприклад, в коридорі з Кременчука в бік порту Південний.
Ми розуміємо, що для реалізації цього рішення потрібні додаткові витрати, але вони необхідні і життєво важливі. Якщо не вкладати в тягу, наше виробництво може зупинитися ", - зазначив комерційний директор Полтавського ГЗК.
Він додав, що подібна ситуація була десять років тому з вантажними вагонами, яких не вистачало для задоволення потреб всіх учасників ринку перевезень. Тоді приватним компаніям дозволили обзавестися власним вагонним парком, що компенсувало брак провізних потужностей УЗ.
Для вироблення схожого рішення щодо локомотивів вантажовласники та УЗ можуть провести круглий стіл і знайти компроміс, вважає Спатарь.